De organisatie

Ontstaan vanuit de marketing kennis en ervaring en de passie voor technologie

Kantoor-iConneqt-Amstellandlaan-Weesp

We zitten gewoon in Nederland. In Weesp, door het Amsterdam-Rijnkanaal gescheiden van Amsterdam.
Onze technologie staat in verschillende streng beveiligde datacentra in Nederland, Frankrijk en Duitsland.

 

Weesp de vecht, iConneqtWe zijn een groep van enthousiaste, goed opgeleide jonge mensen, ondersteund door een oude rot in het vak.

Onze passie is gebruiksvriendelijke en intelligente technologie te ontwikkelen, waarmee massacommunicatie weer persoonlijk en uiterst effectief wordt. En we willen zorgen dat er succesvol en met plezier met iConneqt wordt gewerkt. 

Technologie waarmee je, of je nu 5.000 of 5.000.000 klanten in de database hebt, zo kunt communiceren dat het voor de ontvanger voelt als persoonlijk en uiterst relevant voor zijn/haar situatie.

Dat betekent dat de technologie je simpelweg in staat moet stellen om vanuit een compleet klantbeeld snel en eenvoudig en dus gericht via email te communiceren. We innoveren dan ook continu om de mogelijkheden met iConneqt te vergroten en om ingewikkelde technologie eenvoudig te maken voor de gebruiker. Simpel online. Dat we vanuit kennis kunnen sturen op meetbaar resultaat.

HelpDesk+
We ondersteunen de iConneqt-gebruikers daar waar nodig. Snel – meestal is er direct contact. En ook gewoon in het Nederlands. De helpdeskfunctie wordt verzorgd door ervaren, deskundige mensen. We denken pro-actief mee en adviseren daar waar nodig.
We ondersteunen waar nodig en kunnen bepaalde zaken als dienstverlening snel realiseren.

Kennis & ervaring
We hebben vele verschillende kleine en zeer grote databases op maat samengesteld en geïmporteerd vanuit bestaande systemen. We hebben koppelingen gemaakt met externe systemen via de eigen zeer complete API. We hebben koppelingen met websites gemaakt, social media geïntegreerd, emailtemplates gemaakt en meer dan 100 miljoen emails verzonden met iConneqt. Kortom, we kennen ons vak. Die kennis en ervaring stellen we ook graag beschikbaar.

Advies en begeleiding
We kunnen, wanneer gewenst, ondersteunen. Samen met vormgeving- en implementatiepartners kunnen we zorgen voor bijvoorbeeld templates op maat, vaste databaseselecties, de import van de data en andere zaken die nodig zijn.

Technologiepartners

EU-Data-PrivacyCrmMailTech werkt met technologiepartners binnen Europa.
Zo bestaat een deel van de software uit verschillende componenten, met ieder op zich een bewezen performance.

 

  • De websites en de applicatiesoftware draaien in verschillende datacentra in Europa.
  • De databases met klantgegevens staan in streng beveiligde datacentra in Amsterdam en Duitsland. Vanuit privacy-overwegingen van de data van de iConneqt gebruikers, dus niet in de USA.
  • De emails worden verzonden vanuit hightech gespecialiseerde emailcentra in België en het Verenigd Koninkrijk.
  • De dagelijkse back-ups worden in een datacentrum in Duitsland opgeslagen.

Dit alles in het kader van continuïteit en optimale performance.

Over het  bezorgen van de emails >
Meer over de technische infrastructuur >
Over onze anti-SPAM policy >
Over email en de wetgeving >

Miljoenen mails per maand

De iConneqt-gebruikers zijn divers. Van kleine charitatieve organisaties tot marktleiders in bijvoorbeeld de retail- en de hospitality-industrie.

De met iConneqt ontwikkelde en verzonden mails worden bezorgd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en verschillende landen in Azië. Gebruikers zijn retailers, hotels, uitgevers, goede doelen, zorginstellingen, dienstverleners, sportverenigingen en andere organisaties.

Ruud-Lampers-sept-2015-iConneqtFounder en CEO van CrmMailTech is
Ruud Lampers. Ruud heeft meer dan 25 jaar ervaring in het marketing- en communicatievak.

Het eerste deel van zijn loopbaan was hij founder en directeur van één van de eerste grote in Direct Marketing-gespecialiseerde bureau’s: Bridge/KLP. Het bureau behoorde tot de top in ons land en adviseerde vele grote en kleine bedrijven, instellingen en overheden.

Na de verkoop van zijn aandelen ging hij zijn liefde voor de combinatie marketing en technologie achterna en startte RLC Customer Centric Technology.
Met name in de sector verenigingen en goede doelen werd RLC marktleider. Veel belangrijke organisaties maakten gebruik van de DM-software van RLC. Het bedrijf heeft sinds enkele jaren een Amerikaanse eigenaar.

 

Het moet beter kunnen

Omdat hij vond dat er geen goed, compleet en toch eenvoudig systeem was om online vanuit een slimme klantendatabase efficiënt en resultaat gericht met klanten te communiceren, begon hij met een team van de beste in- en externe specialisten aan de ontwikkeling van het innovatieve iConneqt. Vandaag wordt iConneqt gebruikt door vele kleine en grote organisaties in Nederland en daarbuiten.

De ervaring
Ruud kent het klappen van de zweep. Hij adviseerde en begeleidde onder meer de volgende organisaties:

Contact

logo-zeemanActie | Reactie.  Je dirigeert klanten naar de winkel en de webshop. Je bouwt aan de groei van je database. Je koppelt je emailcampagnes aan de kassa in de winkel en online. Je werkt kostenbesparend en met meetbaar resultaat.
Onder meer super retailer Zeeman, met meer dan 1200 winkels in Europa, werkt internationaal met iConneqt.

Logo_Fletcher_hotels_Nederland-iConneqtActie | Reactie. Naast haar focus op gastvrijheid, is het Hotel steeds meer gericht op professionele Marketing en Sales. Je kent je gasten en mailt gericht en Persoonlijk vanuit hun gastenprofiel. De bezettingsgraad van je hotels en restaurants stijgt. Je lokale F&B krijgt een boost. Je stuurt automatisch persoonlijke Welkom Thuis Mails en anticipeert op het volgende mogelijke bezoek.

Onder meer de Fletcher Hotel Groep, met meer dan 60 hotels marktleider in Nederland, werkt succesvol met iConneqt.

logo-clipboard-publishing-iConneqtMet je Nieuwsbrieven dirigeer je lezers naar websites en digitale documenten. Content ontwikkel je maar op één plek, op je website. iConneqt plaatst webcontent automatisch in Nieuwsbrieven. Je automatiseert de lezersinteractie op het web.

Je hebt je adverteerdersmarkt online in kaart gebracht met iConneqt-ClientFile. Je rekent advertenties in emailnieuwsbrieven af op het aantal vertoningen en linkkliks. Onder meer vakbladenuitgever Clipboard Publishing maakt succesvol gebruik van iConneqt.

logo-amerpoort2-iconneqtJe wilt kennis en informatie kostenefficiënt en gericht delen. Met persoonlijke Nieuwsbrieven deel je nieuws en wetenswaardigheden geregeld met cliënten en hun achterban. Je informeert en motiveert gericht medewerkers en andere stakeholders van de organisatie. Je perscontacten zijn inzichtelijk. Met iConneqt-ClientFile ondersteun je efficiënt de individuele communicatieprocessen. Je heb inzicht in alle contactmomenten, de medewerkers worden ondersteund.

Onder meer Amerpoort, een organisatie die meer dan 2.200 mensen met een verstandelijke beperking ondersteunt, maakt gebruik van iConneqt.

logo-Actionaid-iConneqtDe kosten moeten dalen. Je informeert en motiveert dan ook kostenefficiënt digitaal. Je dirigeert donateurs en aspirant-donateurs met je persoonlijke Nieuwsbrieven naar de website. Je communiceert snel, eenvoudig en inzichtelijk met medewerkers, promotoren, vrijwilligers en andere stakeholders. Content is afgestemd op je verschillende donatiegroepen.

Met iConneqt-ClientFile worden eenvoudig de individuele telefoon- en emailcontacten met de donateurs en vrijwilligers beheerd.
De medewerkers worden ondersteund. Donateurs worden snel gevonden – er is inzicht in alle individuele en emailcontactmomenten.

logo-Total-Healt-iConneqtJe hebt je bestand van leerlingen/deelnemers overal beschikbaar. Je maakt selecties in de database en stuurt persoonlijke nieuwsbrieven en uitnodigingen met iConneqt. Je dirigeert lezers naar je website of aanmeldingspagina. Het gehele (persoonlijke) proces van aanmelden tot registratie van deelnemers is geautomatiseerd. Personen reeds bekend in je database hoeven niet weer hun gegevens in te voeren. Met een muisklik zijn ze aangemeld (verbetering resultaat).  Voor grote groepen bij congressen en beurzen gebruik je barcodes of QR-codes in de bevestigingsmails. Wel zo efficient.

Onder meer onderwijsinstituut Total Health maakt succesvol gebruik van iConneqt.

Maar veel meer kleinere en grote organisaties maken gebruik van iConneqt.
Waaronder ook bijvoorbeeld verschillende verenigingen, golfclubs, hockeyclubs en andere organisaties.
We vertellen graag meer.>