Bouw de mooiste email campagnes. Snel en met alle creatieve vrijheid

Je ontwikkelt de mooiste en meest effectieve emailcampagnes. Snel en met alle creatieve vrijheid

 

Nieuwsbrieven | Aanbiedingsmails | Transactionele emails
Coupons | Klantenkaarten | Uitnodigingen | Bevestigingen

l

KRACHTIGE DESIGNOPTIES & VISUELE BESCHERMING VAN HET MERK

 

Zonder kennis van HTML of andere technieken kun je aan het werk.
Je werkt vanuit templates gemaakt in de eigen huisstijl.
Kwestie van teksten, links en beelden vervangen.

 

SOCIAL MEDIA SHARING
Je biedt je lezers de optie om op contentblokniveau (artikel/aanbieding) de content te delen via social media. Ook kan eenvoudig de hele mail worden gedeeld. Je hebt inzicht in waar je content wordt gedeeld.

Voor de vormgever is ieder detail gemakkelijk aan te passen: dynamische
content, personalisatie, kleuren, marges, lettertypes, schaduw, links, social media, menu’s, designelementen, beeld, lay-outs en meer. Veel meer!

Je geeft zowel het Onderwerp als de Pre-header aan. Je test, controleert en optimaliseert.
Je legt eenvoudig de bewerkingsrechten vast voor de collega’s.

Engage. Personalise

Geëngageerd, gericht mailen vanuit de opgeslagen (potentiële) gasteninformatie in je database

 

Je wilt zoveel mogelijk personaliseren. Mailen vanuit het profiel van je (potentiële) gast. Vanuit zijn/haar persoonlijk profiel (gezin, singles, senioren, koppels, etc.), vanuit het interesseprofiel opgebouwd uit je emailcampagnes, vanuit het boekingsprofiel en de bestedingen in het hotel.

DYNAMISCHE CONTENT

Intelligent mailen vanuit je Database
Naast de mogelijkheden om (potentiële) gasten persoonlijk te benaderen, heb je ook de optie om content af te stemmen op bepaalde gast-/prospectgroepen. Tekst, beeld en persoonlijke kenmerken. Je kunt content afstemmen op:

  1. Vaste profielkenmerken (gezinssamenstelling, locatie, leeftijdscategorie, e.d.).
  2. Aangegeven voorkeuren (locaties, wandelen, fietsen, golfen, etc.).
  3. Op getoonde belangstelling vanuit de emailcampagnes (linkkliks).
  4. Boekingsgedrag.
GEO TARGETING | MULTILOKAAL

Alle Business is Local
Optioneel is de innovatieve GEO Targeting module.
Ontwikkeld voor hotels met meerdere vestigingen.

De unieke functionaliteiten zijn gebaseerd op het uitgangspunt dat het lokale aanbod en de lokale identiteit van aanzienlijk commercieel belang zijn. iConneqt koppelt automatisch (potentiële) gasten aan een vestiging. Dat biedt je unieke en zeer interessante mogelijkheden.

button-meer-iConneqt

Mails vanuit het (potentiële) gastenprofiel automatisch laten versturen

Met iConneqt weet je waar je (potentiële) gasten belangstelling voor hebben. Iedere handeling in de email wordt vastgelegd. Je kunt iConneqt daar automatisch op laten anticiperen.

AUTO-RESPONS MAILS

Wanneer er op bepaalde links wordt geklikt kan iConneqt automatisch specifieke emails zenden. Een eenvoudig in te stellen proces.

AUTO-MAIL OP GETOONDE BELANGSTELLING

Automatische opvolgemail naar aanleiding van een bepaalde klik in de email.

Men heeft bijvoorbeeld in de Nieuwsbrief belangstelling getoond voor Locatie X
en ontvangt dan een paar uur later een digitale brochure over Locatie X.

 

AUTO-MAIL OP MOMENTEN IN DE TIJD

Je kunt iConneqt automatisch mail laten zenden na of op een bepaalde datum. Bijvoorbeeld pre-stay en post-stay mails. Of bijvoorbeeld 3 maanden na een verblijf een persoonlijke mail, met de vraag of ze weer toe zijn aan “de kust”. Wanneer men zes maanden geen boeking heeft gedaan, bij een verjaardag, een jubileum (van een bedrijf), noem maar op.

Optimaliseer je resultaat: TEST!

Meten is weten
Je wilt van tevoren WETEN welke campagne het beste scoort.
Mailopeningen, conversie naar links, conversie naar omzet, etc.

JE ONDERWERPTEKST IS BEPALEND. TEST!

De onderwerpzin en het zinnetje daarachter (pre-header) bepalen of een mail wel of niet wordt geopend.
Het is verstandig om dit altijd te testen. Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na de testzending wordt de winnende onderwerpzin/pre-header naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

WELK AANBOD/WELKE CONTENT SCOORT HET BEST? TEST!

Je kunt het productaanbod en/of je redactionele content eenvoudig testen.
Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na de testzending wordt de winnende combinatie naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

WELKE LOCATIE IN DE EMAIL SCOORT HET BEST? TEST!

Je kunt de locatie van je aanbod en/of je redactionele content eenvoudig testen.
Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na de testzending wordt de winnende combinatie naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

We komen in de inbox. Gegarandeerd.

Online Reputatie
Op het Internet zijn SPAM-emails nog steeds een belangrijke vervuiler.
90% van wat verzonden wordt is SPAM.
Aan de poort bij je (potentiële) gasten staan dan ook krachtige digitale bewakers. Die zorgen ervoor dat SPAM voor 90% kan worden tegengehouden. En ze zijn ook kritisch over wie en wat ze wel of niet doorlaten.
Wij kennen de regels. We zijn er dagelijks mee bezig.

logo-return-path-iConneqt

RETURN PATH CERTIFICERING

logo-return-path-iConneqt

Emailreputaties
Return Path is een Amerikaans certificeringssysteem.
Het is een krachtige oplossing om emailreputaties te beschermen en zeker te zijn dat de mails ook daadwerkelijk worden afgeleverd bij honderden internationale providers. Return Path heeft een wereldwijde solide reputatie opgebouwd om email te legitimeren en te zorgen dat de serieuze mails bezorgd worden en de SPAM wordt geweerd.

Wij zorgen er samen met onze Europese technologiepartner Teneo voor dat de iConneqt-gebruikers gecertificeerd kunnen worden.

DELIVERABILITY ASSURANCE

Zekerheid over de bezorging van je emails. 24/7

iConneqt werkt met een netwerk van de beste specialisten. Zo worden de mails verzonden in samenwerking met verschillende technologiepartners. Omdat er ook aan de andere kant van de wereld gewerkt wordt met iConneqt, wordt de techniek zeven dagen per week, 24 uur per dag gemonitord. Door technologie maar ook gewoon door echte mensen.
Zo zorgen we onder meer voor:

Continue controle op reputatie
De technische verzendinfrastructuur (MTA) heeft meerdere groepen van IP-adressen.
Aan elk van deze adressen is een reputatie bevestigd.
De reputatie is te vergelijken met een toegeschreven “score” op basis van gedrag in het verleden.
Deze reputatie is erg belangrijk om een optimale bezorging te garanderen. De reputatie wordt continu gecontroleerd, 24/7.

Nog belangrijker is dat de MTA-infrastructuur zo ontworpen is, dat het gebruik van een IP-adres automatisch kan worden aangepast wanneer de reputatie lager wordt dan onze normen (downgraden). Dit zorgt ervoor dat de emailcampagnes altijd via de best scorende reputatiegroepen worden bezorgd.

Inboxcontrole bij meer dan 60 belangrijke providers
24/7 draaien er systemen die automatisch de bezorging controleren bij meer dan 60 van de belangrijkste providers.
Is er ergens een probleem met de bezorging dan gaat er een ‘alarmbel’ af en wordt er ingegrepen, om steeds te zorgen voor een zo optimaal mogelijke bezorging (delivery rate).

Meerdere e-verificatiemethoden naar industrienormen
De verzendsystemen zijn uitgerust met meerdere emailauthenticatie-standaarden en -technologieën zoals SenderID / DKIM / SPF. Deze technologieën garanderen aflevering van de emails in de inbox van uw ontvanger.

Ingebouwde spamcontrole
Standaard zit binnen iConneqt de mogelijkheid om emails, voordat deze worden verzonden, eenvoudig te controleren op SPAM-woorden. Je krijgt dan een ‘rate’ voor die email en een eventueel advies om bepaalde woorden te vervangen.

ISP-leveringsrichtlijnen
Providers zijn kritisch m.b.t. bulk-emails. Terecht. Het meeste is/was immers SPAM. Dus hebben ze verschillende harde regels gemaakt voor de wijze waarop ze bulk-email willen ontvangen en controleren op de authenticiteit. Deze richtlijnen beschrijven hoe ze willen dat emails worden aangeboden aan hun technische infrastructuur om de beste aflevering in de inbox te krijgen.
De infrastructuur van onze partner voldoet voor 100% aan die eisen. Daarom kunnen we de beste aflevering verzekeren.

ISP-feedback informatie
Sommige van de grotere ISP’s hebben FBL’s* die informatie uitwisselen over klachten en problemen.
Dat maakt het mogelijk ervoor te zorgen dat maillijsten kloppen en schoon zijn. Bij elke emailcampagne ontvangen we voortdurend feedback via deze FBL’s. Ook dit zorgt voor een optimalisering van de bezorging.

Continue controle op zwarte lijst
De complete verzendinfrastructuur wordt 24/7 gemonitord om die goede reputatie te garanderen.
Dit wordt ook gedaan door het bewaken van de zogenaamde zwarte lijsten. Dit zijn eigenlijk lijsten van alle bekende spammers.
Wanneer een iConneqt-gebruiker het systeem gebruikt voor SPAM (wat in strijd is met de overeenkomst) en dus op een zwarte lijst komt, worden wij onmiddellijk gewaarschuwd en wordt er actie ondernomen.
De spammer heeft geen toegang meer tot iConneqt en het IP-adres wordt op de zwarte lijst gezet.

Meerdere IP-groepen
Er wordt gebruik gemaakt van verschillende IP-groepen voor de verzending van de emails. Ieder van die groepen heeft een reputatie opgebouwd. Er is een mogelijkheid om specifieke IP-groepen toe te wijzen aan specifieke klanten. Dit is een krachtige functie die ons in staat stelt om de reputatie van de verschillende gebruikers te scheiden.

 

Gedetailleerde analyses en rapportages

Je kunt sturen. Je optimaliseert de resultaten.

 

Analyses & Rapportages

  • Wie heeft wanneer de mail geopend?
  • Wie heeft wat, wanneer gelezen?
  • Waar is belangstelling voor; wie heeft wanneer op welke link geklikt?
  • Welke emailadressen zijn “bounced” (automatische verwerking)?
  • Wie hebben zich afgemeld, wie heeft aan wie de mail doorgezonden?
  • Op welke apparaten worden de mails bekeken?
  • Vergelijking tussen de verschillende campagnes.
  • Google Analytics geïntegreerd op verschillende onderdelen.

google_analytics_logo-iConneqt

 

 

 

Audited-for-Email-Measurement-Accuracy-iConneqt

 

 

iConneqt heeft de nieuwe internationale industrienormen voor emailmarketing geïmplementeerd die zijn ontwikkeld door de Email Experience Council. Je kunt de resultaten dus op een betrouwbare manier vergelijken.

INZICHT IN DE GEOLOCATIES VAN DE ONTVANGERS

Je ziet waar de email is geopend en wanneer de relatie met de locale vestiging is geïmplementeerd.

locatie ontvangers

 

INZICHT IN DE ONTVANGENDE EMAIL-CLIENTS

Inzicht in apparaatgebruik. Van PC tot mobiel en online game.

devices-design-iConneqt

INZICHT IN DE LOCATIESCORE (HEATMAPS)

Het is relevant te weten hoe je emails worden bekeken. Heatmaps geven je een goede indicatie over de best scorende locaties binnen je email. Een standaard automatische rapportage binnen iConneqt.

Heatmap

INZICHT IN DE ONTVANGENDE EMAIL-CLIENTS

Omdat alle email-clients verschillende regels hebben voor hoe ze de ontvangen mails tonen, is het relevant hier inzicht in te hebben.
Een standaard automatische rapportage binnen iConneqt.

metric-email-clients-iConneqt

EN MEER. VEEL MEER

Bijvoorbeeld:

  • Mailings verzenden op ieder gewenst tijdstip
  • Tell-a-friend/Viral marketing opties
  • Online enquêtes
  • Automatische correctie hoofdlettergebruik
  • Automatische verwerking bouncers
  • Automatische verwerking afmelders
  • Opt-in & double opt-in opties
  • Meerdere databases
  • Gemakkelijk gegevens importeren/exporteren (CSV/Excel)

 

Je wilt het zien?

Geef ons 15 minuten en je hebt een goed beeld. Doen we simpel virtueel. Op je eigen werkplek.
Collega’s kunnen ook meekijken en -luisteren. Wel zo praktisch.