emailcampagnes

Je ontwikkelt de mooiste en meest effectieve emailcampagnes. Snel en met alle creatieve vrijheid

 

Nieuwsbrieven | Aanbiedingsmails | Transactionele emails
Coupons | Klantenkaarten | Uitnodigingen | Bevestigingen

l

KRACHTIGE DESIGN OPTIES & VISUELE BESCHREMING VAN HET MERK

 

Zonder kennis van HTML of andere technieken, makkelijk emailcampagnes maken.
Je werkt vanuit templates gemaakt in de eigen huisstijl.
Kwestie van teksten, links en beelden vervangen.

 

emailcampagnes

SOCIAL MEDIA SHARING
your biedt de optie aan je lezers om op Contentblok niveau (artikel/aanbieding) de content te delen via Social Media. Ook kan eenvoudig de hele mail worden gedeeld. Je hebt inzicht waar je content wordt gedeeld.

Voor de vormgever is ieder detail simpel aanpasbaar; Dynamische
content, personalisatie, kleuren, marges, lettertypes, schaduw, links, Social Media, menu’s, design elementen, beeld, lay-outs en meer. Veel meer!

Je geeft zowel het Onderwerp als de Preheader aan. Je test, controleert en optimaliseert.
Je legt eenvoudig de bewerkings- rechten vast voor de collega’s.

Engage. Personalise

Geëngageerd, gericht mailen vanuit de opgeslagen (potentiële) gastkennis in je database

 

Je wilt zoveel mogelijk personaliseren. Mailen vanuit het profiel van je (potentiële) gast. Vanuit zijn/haar persoonlijk profiel (gezin, singels, senioren koppels, etc), vanuit het interesse profiel, opgebouwd uit je emailcampagnes, vanuit het boekingsprofiel en de bestedingen in het hotel.

DYNAMISCHE CONTENT

Intelligent mailen vanuit je Database
Naast de mogelijkheden om (potentiële) gasten persoonlijk te benaderen, heb je ook de optie om content af te stemmen op bepaalde gast/prospect groepen. Tekst, beeld en persoonlijke kenmerken. Je kunt content afstemmen op:

  1. Vaste profielkenmerken. (gezinssamenstelling, locatie, leeftijdscategorie, ed.)
  2. Aangegeven voorkeuren. ( locaties, wandelen, fietsen, golfen, etc.)
  3. Op getoonde belangstelling vanuit de emailcampagnes. (linkkliks)
  4. Boekingsgedrag.
GEO TARGETING | MULTI LOKAAL

Alle Business is Local
Optioneel is de innovatieve GEO Targeting module.
Ontwikkeld voor hotels met meerdere vestigingen.

De unieke functionaliteiten zijn gebaseerd op het uitgangspunt dat het lokale aanbod en de lokale identiteit van belangrijk commercieel belang zijn.  iConneqt koppelt automatisch (potentiële) gasten aan een vestiging. Dat biedt je unieke en zeer interessante mogelijkheden .

button-meer-iConneqt

emailcampagnes
emailcampagnes

Mails vanuit het (potentiële) gastprofiel automatisch laten versturen

Met iConneqt weet je waar je (potentiële) gasten belangstelling voor hebben. Iedere handeling in de emailcampagnes worden vastgelegd. Je kunt iConneqt daar automatisch op laten anticiperen.

AUTO-RESPONS MAILS

Wanneer er op bepaalde links wordt geklikt kan iConneqt automatisch specifieke emails zenden. Een eenvoudig in te stellen proces.

AUTO-MAIL OP GETOONDE BELANGSTELLING

Auto-opvolg email naar aanleiding van een bepaalde klik in de email.

Men heeft bijvoorbeeld in de Nieuwsbrief belangstelling getoond voor Locatie X
en ontvangt dan een paar uur later een digitale brochure over Locatie X

 

AUTO-MAIL OP MOMENTEN IN TIJD

Je kunt iConneqt automatisch mail laten zenden na of op een bepaalde datum. Bijvoorbeeld pre-stay en post-stay mails. Of bijvoorbeeld 3 maanden naar een verblijf  een persoonlijke mail of ze weer toe zijn aan “de kust”. Wanneer men zes maanden geen boeking heeft gedaan, bij een verjaardag, een jubileum (van een bedrijf), noem maar op.

Optimaliseer je resultaat: TEST!

Meten is weten
Je wilt van tevoren WETEN welke campagne het beste scoort.
Mail openingen, conversie naar links, conversie naar omzet, etc.

JE ONDERWERPTEKST IS BEPALEND. TEST!

De onderwerpzin en het zinnetje daarachter (pre-header) bepalen of een mail wel of niet wordt geopend.
Het is verstandig om dit altijd te testen. Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na het verzenden wordt de winnende onderwerpzin/pre-header naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

WELK AANBOD/WELKE CONTENT SCOORT HET BEST? TEST!

Je kunt het productaanbod en/of je redactionele content eenvoudig testen.
Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na de testzending wordt de winnende combinatie naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

WELKE LOCATIE IN DE EMAIL SCOORT HET BEST? TEST!

Je kunt de locatie van je aanbod en/of je redactionele content eenvoudig testen.
Simpel een kwestie van een testgroep bepalen en na de testzending wordt de winnende combinatie naar het hele bestand gezonden. Geheel automatisch.

emailcampagnes
emailcampagnes

We komen in de inbox. Gegarandeerd.

Online Reputatie.
Op het Internet zijn SPAM-emails nog steeds een belangrijke vervuiler.
90%  van wat verzonden wordt is SPAM.
Aan de poort bij je (potentiële) gasten staan dan ook krachtige digitale bewakers. Die zorgen ervoor dat SPAM voor 90% kan worden tegengehouden. En ze zijn ook kritisch wie en wat ze wel of niet doorlaten.
Wij kennen de regels. We zijn er dagelijks mee bezig.

emailcampagnes

RETURN PATH CERTIFICERING

emailcampagnes

Email-Reputaties.
Return Path is een Amerikaans certificeringssysteem.
Het is een krachtige oplossing om email-reputaties te beschermen en zeker te zijn dat de mails ook daadwerkelijk worden afgeleverd bij honderden internationale providers. Return Path heeft een wereldwijde solide reputatie opgebouwd om email te legitimeren en te zorgen dat de serieuze  mails bezorgd worden en de SPAM wordt geweerd.

Wij zorgen er samen met onze Europese technologiepartner Teneo voor, dat de iConneqt-gebruikers gecertificeerd kunnen worden.

DELIVERABILITY ASSURANCE

Zekerheid met betrekking tot bezorging van je emails. 24/7

iConneqt werkt met een netwerk van de beste specialisten. Zo worden de mails verzonden in samenwerking met verschillende technologiepartners. Omdat er ook aan de andere kant van de wereld gewerkt wordt met iConneqt, wordt de techniek zeven dagen per week, 24 uur per dag gemonitord. Door technologie maar ook door gewoon echte mensen.
Zo zorgen we onder meer voor:

Continue controle op reputatie
De Technische verzendinfrastructuur (MTA) heeft meerdere groepen van IP-adressen.
Aan elk van deze adressen is een reputatie is bevestigd.
De reputatie is te vergelijken met een toegeschreven “score” op basis van gedrag in het verleden.
Deze reputatie is erg belangrijk om een optimale bezorging te garanderen. De reputatie wordt continue gecontroleerd, 24 / 7.

Nog belangrijker is dat de MTA-infrastructuur zo ontworpen is, dat het gebruik van een IP-adres wanneer de reputatie lager wordt dan onze normen, automatisch kan worden aangepast (downgraden) . Dit zorgt ervoor, dat de emailcampagnes altijd via de best scorende reputatiegroepen worden bezorgd.

Inbox-controle bij meer dan 60 belangrijke providers
24/7 draaien er systemen die automatisch de bezorging controleren bij meer dan 60 van de belangrijkste providers.
Is er ergens een probleem met bezorging dan gaat er een ‘alarmbel’ af en wordt er ingegrepen om steeds te zorgen voor de optimaal mogelijke bezorging. (Delivery rate)

Meerdere industrie standaard e-verificatiemethoden
De verzendsystemen zijn uitgerust met meerdere email-authenticatie-standaarden en technologieën zoals SenderID / DKIM / SPF. Deze technologieën garanderen aflevering van de emails in de inbox van uw ontvanger.

Ingebouwde spam controle
Standaard zit binnen iConneqt de mogelijkheid om emails, voordat deze worden verzonden, eenvoudig te controleren op SPAM- woorden. Je krijgt dan een ‘rate’ voor die email en een eventueel advies om bepaalde woorden te vervangen.

ISP Leveringsrichtlijnen
Providers zijn kritisch m.b.t. bulk-emails. Terecht. Het meeste is/was immers SPAM. Dus hebben ze verschillende harde regels gemaakt op welke wijze ze bulk-email willen ontvangen en controleren op de authenticiteit. Deze richtlijnen beschrijven hoe ze willen dat emails worden aangeboden aan hun technische infrastructuur om de beste aflevering in de inbox te krijgen.
De infrastructuur van onze partner voldoet voor 100% aan die eisen. Daarom kunnen we de beste aflevering verzekeren.

ISP feedback informatie
Sommige van de grotere ISP’s hebben FBL’s* die informatie uitwisselen over klachten en problemen.
Dat maakt het mogelijk ervoor te zorgen dat maillijsten kloppen en schoon zijn. Bij elke email-campagne ontvangen we voortdurend feedback via deze FBL’s . Ook dit zorgt voor een optimalisering van de bezorging.

Continue controle op zwarte lijst
De complete verzendinfrastructuur wordt 24/7 gemonitord om die goede reputatie te garanderen.
Dit wordt ook gedaan door het bewaken van de zogenaamde zwarte lijsten. Dit zijn eigenlijk lijsten van alle bekende spammers.
Wanneer een iConneqt-gebruiker het systeem gebruikt voor SPAM (Dat is in strijd met de overeenkomst) en dus op een zwarte lijst komt, worden wij onmiddellijk gewaarschuwd en wordt er actie ondernomen.
De Spammer heeft geen toegang meer tot iConneqt en het IP-adres wordt op de zwarte lijst gezet.

Meerdere IP-groepen
Er wordt gebruik gemaakt van verschillende IP-groepen voor de verzending van de emails. Ieder van die groepen heeft een reputatie opgebouwd. Er is een mogelijkheid om specifieke IP-groepen toe te wijzen aan specifieke klanten. Dit is een krachtige functie die ons in staat stelt om de reputatie van de verschillende gebruikers te scheiden.

 

Gedetailleerde analyses en rapportages

Je kunt sturen. Je optimaliseert de resultaten.

 

Analyses & Rapportages

  • Wie heeft, wanneer de mail geopend?
  • Wie heeft wat, wanneer gelezen?
  • Waar is belangstelling voor; wie heeft, wanneer op welke link geklikt?
  • Welke emailadressen zijn “bounced” (automatische verwerking)?
  • Wie hebben zich afgemeld, wie heeft aan wie de mail doorgezonden?
  • Op welke apparaten worden de mails bekeken?
  • Vergelijking tussen de verschillende campagnes.
  • Google Analytics geïntegreerd op verschillende onderdelen.

emailcampagnes

 

 

 

emailcampagnes

 

 

iConneqt heeft de nieuwe internationale email marketing industrienormen implementeert die zijn ontwikkeld door de Email Experience Council. Je kunt de resultaten dus betrouwbaar vergelijken.

INZICHT IN DE GEO LOCATIES VAN DE ONTVANGERS

Je ziet waar de email is geopend en, wanneer geïmplementeerd de relatie met de locale vestiging.

emailcampagnes

 

INZICHT IN DE ONTVANGENDE EMAIL-CLIENTS

Inzicht in apparaatgebruik. Van PC tot Mobiel en online game.

emailcampagnes

emailcampagnes
INZICHT IN DE LOCATIE SCORE (HEATMAPS)

Het is relevant te weten hoe je emailcampagnes worden bekeken. Heatmaps geven je een goede indicatie over de best scorende locaties binnen je email. Een standaard automatische rapportage binnen iConneqt.

emailcampagnes

INZICHT IN DE ONTVANGENDE EMAIL-CLIENTS

Omdat alle email-clients verschillende regels hebben hoe ze de ontvangen emails tonen, is het relevant hier inzicht in te hebben.
Een standaard automatische rapportage binnen iConneqt.

emailcampagnes

EN MEER. VEEL MEER

Bijvoorbeeld:

  • Mailings verzenden op ieder gewenst tijdstip
  • Tell-a-friend/Viral marketing opties
  • Online enquêtes.
  • Automatische correctie hoofdlettergebruik.
  • Automatische verwerking bouncers
  • Automatische verwerking afmelders
  • Opt-in & double opt-in opties
  • Meerdere databases
  • Gemakkelijk gegevens importeren/exporteren (CSV/Excel)

 

emailcampagnes

Je wilt het zien?

Geef ons 15 minuten en je hebt een goed beeld. Doen we simpel virtueel. Op je eigen werkplek.
Collega’s kunnen ook mee kijken en luisteren. Wel zo praktisch.

 

Database Marketing

Email marketing

Web-interactie

Simple online CRM