ONLINE CRM

 

Customer Engagement.

 

Je wilt motiveren en informeren en gericht en relevant mailen.

Je gaat beschikken over een Database vol kennis van

potentiële gasten en oud-gasten.

Compleet Klantbeeld

 

Het aantal kenmerkvelden om een (potentiële) gast te profileren is onbeperkt en flexibel.
Automatisch corrigeert iConneqt op hoofdlettergebruik.
De kwaliteit van je database wordt bewaakt.

Koppeling met de PMS/Channel Manager

 

Er is een connector beschikbaar voor de koppeling met onder meer Amadeus (voorheen iTesso).
Er is dus binnen de CRM inzicht in de boekingshistorie van de (oud)gast. Op die data kan worden geanticipeerd met gerichte emailcampagnes.

 

Boekingsgegevens

Alle beschikbare boekingsgegevens vanuit de PMS kunnen worden gesynchroniseerd met de transactiedatabase van iconneqt.

  • Op deze gegevens kun je vervolgens selecties of geautomatiseerde processen inzetten om gericht de (oud)gasten te motiveren weer te boeken.
  • Bijvoorbeeld gasten die de laatste zes maanden niet hebben geboekt, gasten die vorig jaar met kerst hebben gelogeerd, etc.
  • Uiteraard stuur je ook een mailflow voor de incheckdatum (voorpret > pre-arrival mals) en postaraval mail met de vraag om een enquête in te vullen en een review te schrijven.
Adresgegevens & Geo Targeting, 25% +
De adresgegevens worden gebruikt om de gast automatisch te koppelen aan de dichtstbijzijnde hotel. Daarmee ben je instaat gericht, onder centrale regie de gast ook lokaal, vanuit de vestigingsmanager uit te nodigen voor het lokale F&B aanbod. Je scoort snel 25% beter resultaat
Bestedingsgegevens
Er is inzicht in de bestemmingsgegevens. Op die details kun je gericht mailen.
Klantwaarde

Er wordt een automatische financiële klantwaarde berekend.Er is inzicht in het aantal boekingen en meer.
Vanuit deze gegevens kun je gasten gericht via email gaan benaderen en heb je statistisch inzicht.

Relatie emailcampagnes en resultaat

Er is gedetailleerd grafisch inzicht in de relatie tussen de investeringen in emailcampagnes en het resultaat.

Inzicht in Contacthistorie

 

Op individueel niveau is gedetailleerd inzicht in het openings – en klikgedrag vanuit de emailcampagnes.

ENGAGEMENT: Er is inzicht in de betrokkenheid van de (potentiële) gast bij de emailcampagnes.

Slim en eenvoudig segmenteren

 

Je maakt eenvoudig selecties. Op vaste en/of variabele kenmerken, op getoonde belangstelling vanuit de emailcampagnes en de website en op klantwaarde en boekingshistorie. Selecties worden bewaard en automatisch aangevuld met nieuwe gasten of potentiële gasten die aan de vastgelegde criteria voldoen.

Lokaal betrokken communiceren vanuit de vestiging

 

Vanuit een centrale regie ben je instaat de restaurant -en MICE omzet een boost te geven. 

De groeiende lokale functie van de hotelbar/restaurant. 25%+

We zien dat het restaurant/bar aanbod van het hotel, net als in veel landen om ons heen, steeds meer een locale functie krijgt. Dat raakt het F&B-resultaat en de beleving van de hotelgast.
Met iConneqt kun je relatief eenvoudig, vanuit een centrale regie,  die lokale omzet gericht en meetbaar stimuleren. Verbetereingen van meer dan 25% zijn niet zeldzaam.

Inzetten slimme geautomatiseerde communicatieprocessen


Je bedankt (potentiële) gasten persoonlijk voor het inschrijven op je Nieuwsbrief. Je kiest eenvoudig voor de verificatie van het emailadres (opt-in-double opt-in) en de verrijking van je database. Je reageert automatisch op getoonde belangstelling, je feliciteert bij de verjaardag, etc.

Customer Page: selfservice

 

Alle relaties hebben een eigen Customer Page binnen iConneqt.
(oud-) Gasten en Nieuwsbriefabonnee en andere relatiegroepen zijn zelf super eenvoudig in staat hun gegevens in te zien (transparantie m.b.t. beheer persoonsgegevens) en zelf aan te passen en te verrijken. 24/7 Simpel via je boekingssite.

Social monitoring en klantenservice

 

Het is relevant te weten wat je gasten op Facebook, Twitter en andere social media over je schrijven. En je wilt direct en eenvoudig kunnen reageren. En je wilt over alle kanalen heen met klanten kunnen communiceren. iConneqt biedt meerdere opties.

 

Inclusief ClientFile. Simpel 1 op 1 CRM

 

Geïntegreerd met iConneqt-ClientFile.

Super simpel CRM voor één op één relatiebeheer. Het beheer van gasten en andere relatiegroepen op locatie was nog nooit zo eenvoudig. Locale mutaties worden automatisch direct verwerkt in de centrale database. Je hebt inzicht in de contacthistorie en meer.