Binnen iConneqt heb je ook de beschikking over ClientFile. ClientFile wordt niet alleen ingezet voor simpel relatiebeheer, maar ook voor klantenservice. Het is een handig CRM-systeem dat uitblinkt in eenvoud en het ontbreken van de vele functies waardoor CRM-projecten zo vaak mislukken. ClientFile is met name geschikt voor databases van consumenten. Je krijgt inzicht op klantniveau.
Inzicht in klantprofielen en contacthistorie (email/telefoon), met een muisklik zie je wie nog meer op het adres wonen en je kunt automatisch reminders laten sturen.
Prima dus voor het eenvoudige beheer van klanten en andere relatiegroepen.

 

 

fresh-beeld-dev

 

Multi-channel klantenservice
Voor wat grotere klantenservice-afdelingen is dit niet meer voldoende. Vragen en klachten komen immers via Twitter, Facebook, de mail en het callcenter binnen. Daarom hebben we uitgebreide connectoren ontwikkeld met het grootste gespecialiseerde klantenservicesysteem Freshdesk (80.000 gebruikers).

  • Klant wordt ook direct herkend als klant
    Er is binnen Freshdesk live inzicht in de CRM-klantendatabase van iConneqt.
    Relevant, want wanneer bijvoorbeeld een Webshopklant of een Nieuwsbriefontvanger belt, mag zij/hij verwachten dat zij/hij bekend is.

De klantenservicemedewerker heeft dus direct een compleet klantbeeld:
– klantprofiel,
– aankoopprofiel vanuit de webshop,
– email engagement (welke emails zijn gelezen, waar was belangstelling voor).

Belangrijk. De NAW-gegevens vanuit iConneqt (en dus vanuit de webshop) worden direct toegevoegd aan de database van Freshdesk. Het hele proces van de behandeling van de klacht of de vraag wordt daarna binnen Freshdesk afgewikkeld. Het resultaat wordt automatisch vastgelegd in de klantendatabase binnen iConneqt.

Op die gegevens kunnen vervolgens weer persoonlijke opvolgmails worden gepland bijvoorbeeld een enquête: ‘Hoe tevreden bent u over onze klantenservice’. Een geautomatiseerd proces binnen iConneqt.

 

zendesk-logo

 

Zendesk
De andere belangrijke aanbieder in dit gespecialiseerde segment is Zendesk.
Ook een uiterst gebruiksvriendelijk en krachtig systeem. Er zal binnenkort ook een Zendesk/iConneqt-connector beschikbaar zijn.

Wil je meer weten over de integratie van iConneqt met Freshdesk of Zendesk?

Mail ons even: Helpdesk@crmmailtech.nl