Online CRM

Simpel Online CRM - ClientFile: overal toegang tot je gastenbestand.
Wel zo praktisch.

 

iConneqt-ClientFile.
Ontwikkeld voor het efficiënte individuele relatiebeheer. Kosteloos onderdeel van het iConneqt platform.

Kosteloos onderdeel van iConneqt

Voor één gebruiker is het gebruik van de Online CRM ClientFile kosteloos

Online CRM
Online CRM

Gemakkelijker kan haast niet.

Binnen het iConneqt-platform werk je met één centrale database.
Iedere mutatie, ieder contactmoment wordt vastgelegd.
Er is inzicht.

ClientFile is ontwikkeld voor het eenvoudige onlinebeheer van je gasten en andere relatiegroepen. En voor het efficiënt managen van de individuele contacten. Via PC, tablet en smartphone.

ClientFile zorgt voor efficiency en inzicht. 
Relatiegroepen kun je onbeperkt profileren. Informatie van (potentiële) gasten is eenvoudig en snel aan te passen.
ClientFile ondersteunt bij de processen van sales, accountmanagement en klantenservice.

CRM eenvoudig breed in te zetten

Sales | Account management | Klantenservice | Interne Marketing (HR) | Relatiebeheer (PR)

Je legt je gesprekken vast en maakt een opvolgactie

Je vindt snel je relatie. De beschikbare telefoonnummers staan op je scherm. Je maakt onder het bellen simpel wat aantekeningen van het gesprek. Niet zelden komt er een vervolg: “OK, Jacques, ik bel je volgende week dinsdag rond 10.00 uur “. 

Dinsdag heb je een reminder in je mailbox. Met een muisklik ben je weer in je database. De actie is inzichtelijk voor de collega’s.

Online CRM
Online CRM

Je stuurt simpel een mailtje via je eigen emailsysteem

Het emailadres wordt automatisch vanuit de database in je Outlook, Gmail, Hotmail of welke email-client dan ook geplakt. Je legt simpel de context van het mailtje vast. Ook dit contactmoment wordt automatisch vastgelegd en is inzichtelijk voor de collega’s.

Je maakt, wanneer nodig, weer een reminder aan. Voor jezelf en/of voor collega’s.

 

Aantekeningen inzichtelijk

Aantekeningen m.b.t. de relatie worden automatisch voorzien van datum- en tijdsaanduiding en wie de aantekening heeft gemaakt. Dus inzichtelijk voor de collega’s.

Online CRM
Online CRM

Niets meer vergeten. Je krijgt reminders op je mobiel

Je maakt supereenvoudig een reminder aan. Voor jezelf of voor collega’s. Bijvoorbeeld om een klant op een bepaalde tijd terug te bellen, of te mailen naar aanleiding van een offerte, noem maar op. In de mail vind je alle informatie en met een muisklik ben je in het relatiedossier.

Inzicht in contacthistorie. Ook van het leesgedrag van de emailcampagnes

Alle contactmomenten worden automatisch vastgelegd. Met informatie over wie, wanneer, waarover contact heeft gehad. Er is inzicht in de gevoerde telefoongesprekken, de individuele emails en het klikgedrag op de bulk-emailcampagnes.

Je ziet waar belangstelling voor is.

 

 

Online CRM
Online CRM

EN MEER

Onder meer:

  • Eenvoudig op maat in te richten naar specifieke wensen en eisen.
  • Foto’s in het relatiedossier. Wel zo plezierig.
  • Snel relaties zoeken op verschillende zoeksleutels.
  • Met een muisklik worden selecties op je scherm getoond.
  • Een groep persoonlijke emails sturen vanuit je eigen emailsysteem.
  • Persoonlijke brieven vanuit een selectie in Microsoft Word printen.

 

 

 

Je moet ClientFile echt even zien

We wandelen graag even met je door iConneqt en laten iConneqt-ClientFile ook zien.
Gewoon eenvoudig virtueel op je werkplek.

Database marketing

Email marketing

Web interactie

Simpel online CRM